9 Temmuz 2014 Çarşamba

11.KCBT:Dikkat! Aşk Çıkabilir | Asude - Yorum

''Aşk, nefreti gölgesi gibi takip ederken, bu nefretten bir aşk doğabilir mi?''


Kitap:Dikkat! Aşk Çıkabilir
Yazar:Asude
Yayınevi:Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı:528
Tür:Aşk
Puan:3/5
Birbirlerinden nefret eden iki insandı onlar… Ama evlendiler! Uslanmaz bir asosyal olan İlkim'in hayatındaki tek amaç başarılı bir bilim kadını olmaktır. Onun modayla, makyajla işi yoktur ve gözlüğünün ardındaki dünyada ders notlarıyla mutludur. 
Evlenmek için hayallerinin profesörünü beklerken, karşısına tehlikeli, kaba, bilimden anlamayan, öfkeli bir işadamı çıkar. Martin Turner… Bu Amerikalı adamla asla evlenmemesi gerektiğini bilse de, muhteşem kariyerinin anahtarının onun ellerinde olması işleri rayından çıkaracaktır. Genç kız, ilk andan beri koşarak kaçmak istediği bu yakışıklı ve karanlık adama, hayatının tüm ideallerini çiğneyerek tutkuyla çekilirken, ilk kez gerçek bir kadın gibi hissetmeye başlar.
Ve genç adam, gizli çıkarları uğruna evlendiği bu kızı Amerika'ya götürdüğü gün ondan kurtulma planları yaparken, sessiz karısı hayatının merkezine yerleşir. Aşk, nefreti gölgesi gibi takip ederken, bu nefretten bir aşk doğabilir mi? Peki ya sırlar açığa çıktığında gerçek aşk yalanlara direnebilir mi?

-Yorum- 
Merhabalar! Yeni bir blog turu ile yine buradayım.  11.Kitap Canavarları blog turumuzda bu sefer Türk bir yazarı ağırlıyoruz.Asude'nin yazdığı Dikkat! Aşk Çıkabilir kitabımız ise konuğumuz sizin de bildiğiniz gibi.Kitabın konusu adından da anlaşılacağı üzere aşk üzerine kurulu. Bir önceki blog turumuzda da bir aşk-romans kitabını incelemiştik. Ve o kitaptan sonra benim, çok fazla romans okumamama rağmen bu türe yaklaşımım biraz olsun olumlu yönde olmuştu.  Bu yüzden de Dikkat! Aşk Çıkabilir kitabına sıcak yaklaşmıştım. Ama sanırım bundan sonra bir süre aşk kitabı okumayacağım. Hemen olumsuz düşünmeyin, şimdi isterseniz hemen kısaca kitabın konusuna değineyim daha sonra da görüşlerimi belirteyim. 

Kitabımızın ana karakteri olan İlkim Acaroğlu oldukça asosyal,ders notları ve bilim dışında bir şeyle ilgilenmeyen birisidir. Onun diğer kızlar gibi makyaj ya da erkeklerle pek işi yoktur. En büyük hayali ise Stanford Üniversitesinde Moleküler Biyoloji dalında eğitim almaktır. Esas adamımız Martin Turner ise mafyavari kaba bir iş adamıdır. Amerikalı bu adam ve asosyal genç kızın hayatları ise olmadık bir şekilde kesişir ve nefretle başlayan bir aşk çıkar ortaya. Ana konu olarak bunu söyleyebilirim sanırım. Detaylara pek fazla girmek istemiyorum. 

Şimdi, kitapta gözüme batan ve okurken sıkıntı yaşadığım kısımlara gelecek olursak; ilk olarak ana karakterlerdeki abartıyı söylemem gerek. Yani İlkim, karakteri gereği kitabın başlarında saf ve çekingen bir kız olmalı anlıyorum ama bu saflık bence biraz abartılı olmuş. Yani insan okurken her sayfada bir özür dileyen, ve kendine doğru düzgün güveni olmayan bir karakteri okurken ister istemez biraz sıkılıyor. Yani demem o ki İlkim karakterini ben fazla zayıf bir karakter olarak buldum. Martin Turner karakterine gelecek olursak; Allahım sanırım şuana kadar okuduğum en kaba ve dediğim dedik bir karakter, kısacası odun bir karakter oldu kendisi. Hadi adam Amerikalı falan diye biraz kibarlık, centilmenlik falan beklersin ama bu adamda o da yok. Bildiğin maço türk erkeği. -Sanırım ilk defa bir erkek karakteri bu denli ezdim :D-
Her neyse, ben karakterlerde bu eksiklikleri fark ettim ama bunları geçersek kitap akıcı gidiyordu. Yani kendini okutuyor diyebilirim. Tabi bazı bölümlerde sıkıldığım yerler oldu ama yer yer tebessüm ettiğim kısımlar da olmadı değil hani. 

Bir de üzülerek şunu söyleyeceğim, malesef kitabı yarım bıraktım :( Bilmiyorum belki kitap çok yanlış bir zamanıma denk geldi belki de beklentimi fazla yüksek tuttum bilmiyorum ama malesef kitabı yarısına kadar okuyabildim. Şimdi diyeceksiniz kitaba yarısına kadar okuyarak mı puan verdin diye, kitabın kalan yarısının da aynı tempoda ilerleyeceğini düşündüğüm için ve merak edip sonuna da bir göz attığım için kitaba 3 puan verdim.

Yani demem o ki bana tam anlamıyla hitap eden bir kitap değildi ama bu türü sevenlerin keyif alarak okuyacağı bir kitap olacağını düşünüyorum. Şimdilik benden bu kadar. Hadi hoşçakalın :)


-Çekiliş-
a Rafflecopter giveaway

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers