25 Ekim 2012 Perşembe

Çekilişimiz Sonuçlandı



17/10/2012 Çarşamba tarihine başlatmış olduğumuz ilk çekilişimiz sonuçlandı.Çekilişimize toplam 28 kişi katılmış bulunmaktadır.Katılanları isimleri ise şu şekilde:
 
1- Slince +2
2- Hülya Çoban +2
3- Özlem +2
4- uur bocee
5- tubaonde +2
6- undenied +2
7- sineminbahari +2
8- Rengarenk Daphne +2
9- Dilek Afiyon Avci +2
10- sea bel
11- Visnetw
12- Sandy Delman +2
13- Ecenur B +2
14- İpekTo +2
15- KıyafetAskısı +2
16- Uğur Düdükçü +2
17- acemi blogger +2
18- Zeynep Çiçek +2
19- cangz +2
20- Ayşe +2
21- kontes +2
22- sihirlimavi +2
23- farfarafix
24- Merve Beldem Akdal
25- özge +2
26- gül özdemir +2
27- Rapunzaliçe
28- Feel The Power +2


 Yaptığımız kura ile kazanan takipçimiz ise aşağıdaki resimlerde gözükmektedir.




                                                                   ***



                                                                 ***

                                                      Vee kazanan kişi:

                                                                ***
                                                                **
                                                                 *



Çekilişimizi kazanan kişi ''Dilek Afiyon Avci'' isimli kullanıcımız olmuştur.Kendisinin en kısa zamanda maikalem.blogspot@hotmail.com adlı adresimize mail atmasını bekliyor ve kendisini tebrik ediyoruz.

Katılan herkese teşekkür ederim.Bir sonraki çekilişimizde tekrar görüşmek üzere.Hoşçakalın.

7 yorum:

  1. Kendi adıma üzülsem de kazananı tebrik ediyorum :) Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okusun tebrikler.

    YanıtlaSil
  3. :) çok mutlu oldum... Ne güzel bir duydu... Maili gönderdim, şimdiden teşekkürler... kontes'e ve cangz'da tebrikleri için teşekkürlerimi gönderiyorum... MUTLU BAYRAMLAR :))

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim. Şimdiden iyi okumalar. :)

    YanıtlaSil
  5. bende kaybetiğime çok üzüldüm ama dilek hanımı kutluyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun ;-)
    Yeni haberim oldu , takibe aldım ;-)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim her ikisi içinde :)

    YanıtlaSil

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers