21 Mayıs 2013 Salı

#Alıntılar:Safkan | Jennifer L.Armentrout


Evet bu paylaşımda daha öncelerde okuyup yorumladığım Jennifer L.Armentrout'un Safkan adlı kitabından birkaç alıntı paylaşacağım.Böylece hem kitabı okuyanlar tekrardan bu sahneleri hatırlayıp kitaba şöyle bir geri dönüp bakmış olacaklar hem de henüz kitabı okumayanlar bu alıntılardan faydalanarak kitap hakkında birazda olsa fikir sahibi olacaklar.

Evet işte Jennifer L.Armentrout'un Safkan adlı kitabından birkaç alıntı:



ALINTI-1 Leon o devasa cüssesiyle öne çıktı.Steroid reklamlarından fırlamış gibi duruyordu.''Bir iblis saldırısı oldu.''
Aiden gerildi.''Nerede?''
''Burada,Akit'te.''  (Syf.12)

ALINTI-2
Bakışlarıımız birleşti.''Her şey değişiyor.''
''Her şey değişti bile.''  (Syf.29)

ALINTI-3
''Sadece ikimiz varız,'' dedi Seth sessizce.''Her şey sen doğduğun an değişti.''  (Syf.81)

ALINTI-4
''Bazen,Alex,içinde melezlikten daha çok safkanlık taşıyorsun.'' (Aidan-Alex'e) (Syf.100)

ALINTI-5
Aidan bana göz attı,gözleri parlıyordu...ama neyle?Bilmiyordum ama bir an tek düşünebildiğim Aidan için hissettiklerimdi.O zamana kadar bunun hoşlanma ya da arzudan öte bir şey olduğunu kabul etmeye istekli değildim çünkü cidden kim onu arzulamazdı ki?Ama göğsümde büyüyen,kalbimi dolduran şey aptalca bir tutulma değildi.Sadece fiziksel bir çekim de değildi.
Aşktı bu.
Aidan'ı seviyordum...bir safkana aşıktım ben.  (Syf.107)

ALINTI-6
Tam olarak nereye ait olduğumuzu sormak istiyordum ama Seth'in cevabının ne olacağını biliyordum.Bizim birbirimize ait olduğumuzu söyleyecekti.Aidan'a ait olmak istediğim şekilde değil.Daha çözemediğim bir şekilde.  (Syf.300)

ALINTI-7
Galiba dünyada iki tip insan vardı: ateşin çevresinde oturup izleyenler ve o ateşi yakanlar.  (Syf.302)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers