18 Mayıs 2013 Cumartesi

#Cumartesi İlk 10: Yazın Okumayı Planladığın Kitaplar


Evet,Sihirli Kitap'ın başlatmış olduğu ve her cumartesi günü farklı ilk 10'ların listelendiği etkinliğin bu haftaki konusu ''Yazın Okumayı Planladığın Kitaplar.''Bende Sihirli Kitap'ın bu etkinliğine severek birkaç kez katılmıştım.Bu haftada bu konunun olduğunu görünce tekrardan katılmak istedim.Benim listeme bakmadan önce isterseniz gelin bir bakalım Sihirli Kitap yazın hangi kitapları okumak istiyormuş.

Şimdi sıra geldi benim 'Yazın Okumayı Planladığım Kitaplar' listeme.Listemde uzun süredür okumaya can attığım ama gerek sınavlar gerekte başka nedenler dolayısıyla bir türlü başlayamadığım kitaplar/seriler bulunuyor.Daha fazla uzatmadan gelin benim listeme şöyle bir göz atalım:



-Yazın Okumayı Planladığım Kitaplar-

1-Ölümcül Oyuncaklar Serisi-Cassandra Clare

2-Cehennem Makineları Serisi-Cassandra Clare

3-Olimpos Kahramanları Serisi-Rick Riordan

4-Kane Güncelere Serisi-Rick Riordan

5-Vampir Akademisi Serisi-Richelle Mead

6-Ateş Serisi-Karen-Marie Moning

7-Gölgeler-Ilsa J.Bick

8-Saeculum-Ursula Poznanski

9-Yüz Bin Krallık-N.K.Jemisin

10-Eşleşme-Ally Condie

2 yorum:

  1. Saeculum benimde okumak istediklerim arasında. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kitap için hazırlanmış türkçe tanıtım fragmanını izlediğim anda kitaba vuruldum diyebilirim :D

      Sil

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers