1 Ocak 2014 Çarşamba

Film Yorumu:Gravity-Yer Çekimi



Vizyon Tarihi:11 Ekim 2013
Yapımı:2013 - ABD
Tür:Bilim Kurgu ,  Gerilim
Süre:90 Dak.
Yönetmen:Alfonso Cuarón
Oyuncular:Sandra Bullock ,  George Clooney
Seslendirenler:Basher Savage ,  Eric Michels
Senaryo:Alfonso Cuarón ,  Rodrigo García ,  Jonás Cuarón
Yapımcı:Alfonso Cuarón ,  David Heyman


Aslında film gösterime gireli uzun bir zaman oldu sanırım ama ben daha yeni izleyebildim.Film için ''çoook iyiydi,harikaydı,bundan iyisi olamaz'' gibi şeyler söylemeyeceğim.Ama kötü bir filmde değildi tabiki.Güzel bir akşamda evinizde vakit geçirmek için izleyebileceğiniz hoş bir film bana göre Gravity.
Filmin başrollerinde sizinde bildiğiniz gibi George Clooney ve Sandra Bullock yer alıyor.Her ne kadar George Clooney'in filmdeki rolü Sandra Bullock kadar fazla olmasa da filmin önemli bir karakteri.Aslına bakarsınız bu filmde önemli karakter demek biraz yanlış olabilir çünkü filmde toplam iki karakter var :D Ama bu sizi yanıltmasın, film kesinlikle kötü değildi.Aksine ben keyifle izledim.Özellikle Sandra Bullock'un canlandırdığı ''Ryan Stone'' karakterini çok sevdim.O karakterin uzayda tek başına kaldığında kendi çabalarıyla neleri başarabileceğini izlemek bana keyif verdi.

Her neyse şimdi birazda filmin konusundan bahsedeyim: Uzaydaki ilk görevine çıkan tıp mühendisi Ryan Stone yanında tebrübeli astronot Matt Kowalski -Clooney- ile birlikte bir uzay aracını tamir etmekle görevliler.İlk başta her şey sıradan gelişir.Ryan aracı tamir etmeye çalışır.Fakat daha sonra uzayda, hatırladığım kadarıyla Rus uydusuna meteor tarzı bir şeyin çarpması ile bu uydunun parçaları Ryan ve Matt'ın bulunduğu görev alanına hızlıca yaklaşmaya başlıyor.Her ne kadar bundan kurtulmaya çalışsalar da enkaz onları buluyor ve bulundukları uzay gemisi harap oluyor.Bundan sonra da Ryan ve Matt uzay boşluğunda yapayalnız kalıyorlar.Dünya ile iletişimleri kesinlen iki,birlikte haraket ederek tekrar dünyaya dönmenin bir yolunu bulmaya çalışıyorlar.
Daha fazla anlatıp keyfinizi kaçırmak istemiyorum ama filmin bundan sonraki kısımlarımda karakterlerin hayatta kalma çabalarını izliyoruz diyebilirim kısaca.
Filmi ben beğendim doğrusu.Özellikle son kısımları çok hoşuma gitmişti.Bir karakterin o anki psikolojisine tanıklık etmek oldukça farklıydı ve bunun iyi bir şekilde ekrana yansıtıldığını düşünüyorum.Kısacası Gravity benim beğenerek izlediğim bir film oldu ve size de izlemenizi tavsiye ederim.Şimdilik benden bu kadar.Olurda ileriki zamanlarda iyi bir film izler ve yorum yazmaya üşenmezsem tekrar bir film yorumu ile burada olmaya çalışacağım.



-Fragman-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers