23 Şubat 2014 Pazar

Film Yorumu:Vampir Akademisi

Birkaç gün önce Vampir Akademisi filmini izleyebildiğimi facebook üzerinden yazmıştım.Bugünde film hakkında bir şeyler yazmaya çalışacağım.Zaten sırf filmi çıkacak diye uzun zamandır kitaplığımda duran serinin ilk kitabına da filmden bir hafta önce başlamıştım.Ve şuan iyi ki de başlamışım diye düşünüyorum.Öncelikle şunu söylemeliyim,kitap çok güzeldi sıkmadan okuttu ama film için bu kadar pozitif yorumlarda bulunamayacağım sanırım.

Berbat bir filmde değildi elbellte.Ama filmin ilk yarısında olaylar gerçekten çok hızlı geçildi ve fazla aksiyon olmadığından mıdır nedir ilk yarıda sıkıldım ben.İnternette film hakkında okuduğum yorumlarda sürekli ikinci yarı daha güzeldi diyordu millet.Bende dedim kendi kendime belki de öyledir diye,ve beklettimi biraz yüksek tuttum.İkinci yarı ilk kısmı kadar sıkıcı olmasa da yinede yeteri kadar iyi değildi diye düşünüyorum.Tamam genel olarak kitaba oldukça bağlı kalınmış,hatta ben ara ara kitapta geçen cümlelerin aynılarının filmde de kullanıldığını fark ettim ama film beni çokta tatmin etmedi açıkçası.

Ben daha çok nasıl desem,daha karanlık ve birazda heyecan dolu bir film bekliyordum.Ama zaten filmin yeşil-pembe afişlerini gördükten sonra bu karanlık dünya beklentim bir anda yok oldu diyebilirim.
Kitap yorumumda,okurken sürekli filmdeki karakterleri gözümde canlandırdığım için oyuncular hakkında pek bir yorumda bulunmayacağım söylemiştim.Hala da öyle düşünüyorum.Ama sanırım Rose karakterini canlandıran Zoey Deutch’un oldukça başarılı bir Rose olduğunu söyleyebilirim.

Neyse bu kadar yorum yeter.Kısacası kötü bir film olmasada benim beklentilerimi karşılamadı.Filme 10 üzerinden sanırım 6 falan verebilirim.


3 yorum:

  1. Peki 2. kitap hakkında spoiler falan var mıydı? Fragmanlarında sanki ilk kitapta olmayan sahneler gördüm gibi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.kitabı ben henüz okumadım o yüzden spoiler var mıydı tam bilmiyorum.Mesela ilk başta bende Christan'ın Strigoleri akademiye sokma sahnesini izleyince kitapta böyle bir şey yoktu demiştim kendi kendime,spoiler mı acaba falan diye ama sonra o sahnenin rüya olduğunu anlayınca bende rahatladım :) Ama yinede 2.kitap hakkında spoiler verdiklerini pek düşünmüyorum :)

      Sil
    2. Tamam teşekkürler. Ben de gidip gitmemekte kararsız kalmıştım ama giderim o zaman :D

      Sil

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers