1 Mart 2014 Cumartesi

Muhteşem Türkçe Kitap Kapakları #2

Birkaç hafta önce başlattığım bu etkinliği hatırlayanlarınız vardır.Etkinlik kapsamında göz alıcı türkçe kapak tasarımlarına sahip kitaplara blogumda yer vermiştim.Bugün ise yakın zamanda çıkan ya da çıkacak olan birkaç kitapla bu etkinliğe devam etmeye çalışacağım.Eğer sizinde 'bu kitap ta muhteşem bir kapağa sahip' dediğiniz kitaplar varsa bu paylaşımın altına yorum yazarak bana haber verebilirsiniz.Daha fazla uzatmadan hadi başlayalım.

*İlk kitabımız -daha doğrusu kitaplarımız- Pegasus Yayınları'ndan yakın zamanda çıkan ve orjinal kapak tasarımları ile oldukça ilgi toplayan Yedi Krallık Üçlemesi'nin ilk iki kitabı.Her iki kitabın kapağı da oldukça iyi ve seri kitapları oldukları için ayrı ayrı ele almak yerine ikisini de  birlikle yer vermek istedim.Umarım serinin kitapları da kapak tasarımları kadar muhteşem ve ilgi çekicidir.

*Diğer bir seçtiğim kitap ise Dex Yayınları'ndan çıkan Ruhsuz serisinin ikinci kitabı olan ''Yeni Ruh'' adlı kitap.Yeni Ruh da ilk kitap kadar ilgi çekici ve bir o kadar da hoş bir kapak tasarımına sahip.Ben özellikle kapağın renklerini çok beğendim.

*Son seçtiğim kitap ise Parodi Yayınları'ndan yakın zamanda çıkan ''Sen Benim Diğer Yarımsın'' adlı kitap.Bu kitap kapaktan da anlaşıldığı üzere bir aşk kitabı ve oldukça hoş bir kapağı var.Parodi sanırım bu kitapta orjinal kapak kullanmamış ama bu kapakta oldukça başarılı ve ilgi çekici.
Bir ''Muhteşem Türkçe Kitap Kapakları'' etkinliği daha bitti.İleriki günlerde yayınevlerinin çıkardıkları hoş kapak tasarımlarına sahip kitaplar ile yine buralarda olmaya gayret edeceğim.O zamana kadar hoşçakalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers