8 Nisan 2014 Salı

Muhteşem Türkçe Kitap Kapakları #3

Evet yeni bir ''Muhteşem Türkçe Kitap Kapakları'' postu ile yine burdayım.Bu postta yine her zaman ki gibi 'benim' beğendiğim ve sizinde seveceğinizi düşündüğüm hoş kitap kapak tasarımlarından bahsedeceğim.Yine 3 tane ve farklı yayınevlerinden çıkan kitapları ele aldım.Bu sefer diğer Muhteşem Türkçe Kitap Kapakları postunda yaptığıma ek olarak birde kitapların tanıtımlarını paylaşacağım ki böylece kitapları almak isteyen kişiler kapaklarının yanında konularına da göz atabilsinler.Neyse daha fazla uzatmadan başlayalım o zaman:

1.Sürgün-RaShelle Workman | Elf Yayınları
Son zamanlar çıkan en sevdiğim ve en hoş kapak tasarıma ''Sürgün'' sahip sanırım.Orjinal kapak tasarımı olmamasına rağmen oldukça renkli ve göze hitap eden hoş bir kapağı var.Ayrıca konusu da benim bir o kadar hoşuma gitmişti.İsterseniz bir göz atalım:
''Ayrı dünyalardan geliyorlardı.
Şans, onları bir araya getirdi.
Tek kurtuluşları ise aşktı.
Uzaylı Prenses dünyaya sürgün edilmişti. Gezegenine geri dönmek için bir haftası vardı, yoksa ölecekti. Tek kurtuluşu ise dünyalı bir çocuğun ruh eşini bulmasını sağlamaktı. Yani, çok basit işti...''
***
2.Gökten Gelen-Addison Moore | Aspendos Yayınları
Diğer bir seçtiğim kitap ise Aspendos Yayınları'ndan yakın zamanda çıkacak olan ''Gökten Gelen'' adlı kitap.Kapak tasarımı benim çok hoşuma gitti.Abartısız ve çok renkli olmayan kitap bence gayet başarılı olmuş.Konusa da oldukça ilginç.
''On altı yaşındaki Skyla Messenger ölümle kol kola.
Yeni evlenmiş annesiyle Paragon Adası'nda perili olduğu söylenen bir eve taşındıklarında, Skyla kendisi gibi zihin okuma yeteneği olan Logan Oliver'a sığınır.
Skyla aradığı soruların cevabının Logan'da olduğunu keşfeder, ancak Logan'ın, istediği bilgiyi ona vermeye yanaşmaması, Skyla'yı Logan'ın da kendine ait sırları olduğunu düşünmeye iter.
Skyla'nın soyu dünyadaki en güçlü meleklere dayanmaktadır. Ve ne kadar çok şey bilirse, o kadar tehlikede olacaktır.
Birdenbire bir grup melek onun ölmesini ister. Ama en azından Logan onun yanındadır, değil mi?''
 ***
 3.Cennet-Jamie McGuire | Yabancı Yayınları
Son olarak seçtiğim kapak tasarımı ise Jamie McGuire'nin yazdığı 'Providence' üçlemesenin son kitabı Cennet.Her ne kadar ben seriyi okumasam da kapak tasarımının iyi olduğunu düşünüyorum.En azından serinin diğer iki kapak tasarımından daha başarılı geldi bana.Kitabın konusuna paylaşamıyorum.Sanırım kitabın çıkmasına biraz daha süre olduğu için yayınevi de henüz konuyu paylaşmamış.O yüzden konuyu bende paylaşamadım.

Evet bu postlukta bu kadar.Eğer sizinde beğendiğiniz ve Muhteşem olduğunu düşündüğünüz kapak tasarımları varsa bu postun altına yorum olarak bana yazabilirsiniz.Son olarak kapaklar hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers