16 Haziran 2014 Pazartesi

Son Zamanlarda Neler Yapıyorum/Yapacağım


Merhabalar.Birkaç yayındır blogu boşladığımdan bahsettiğimi hatırlıyorsunuzdur.Her fırsatta dile getiriyorum zaten :D Zaten blogta son yayınlara bakarsanızda blog tur haricinde pek bir yayın yaptığım sayılmaz. 8.,9.,10.blog turu diye sıralanmış resmen yayınlar peş peşe. Her neyse,bende bugün oturdum düşündüm hazır yeni sipariş verdiğim kitapların kargosunun gelmesine daha var iken güncel şeylerden bahsedeceğim bir yayın hazırlayayım bari diye. Ve işte böylece burdayım :D

Evet,ilk olarak sipariş verdiğim kitaplardan bahsedeyim.Yakın zamanda blogta zaten bunları da paylaşırım merak etmeyin :) Geçen gün 4 kitaptan oluşan bir sipariş hazırladım kendime. (4 tanecik mi diyenleri duyar gibiyim.Ben öyle bir seferde çok kitap alan birisi sayılmam,o yüzden bunlar bitsin sonrasını düşünürüz.Zaten kitaplar da sudan ucuz sayılmaz.) Sipariş verdiğim kitaplar şöyle:


-John Green | Aynı Yıldızın Altında (Artık başlamazsam allah belamı verecek.Film çıkmadan bitireyim bari :D)

-James Dashner | Labirent: Alev Deneyleri. İlk kitap olan Ölümcül Kaçışı çok severek okumuştum ve serinin ikinci kitabını çok merak ediyordum.Pegasus Yayınevi de arayı uzatmadan çıkardı kitabı.Bu vesileyle sepete ekledim bende. (İlk kitap Ölümcül Kaçış yorumum için şöyle buyurun.)

-Veronica Roth | Kuralsız ve Yandaş. Finally! İlk kitap oldukça iyiydi,filmi de çok sevmiştim.Ama nedense devam kitaplarını bir türlü alma fırsatım olmadı. Vesileyle aradan çıkaracağım inşallah.Ama final kitabı Yandaş hakkında çok kötü yorumlar okuduğum için biraz tırsmıyorum da değil. :(


Kitaplardan sonra biraz da izlediklerimden bahsedeyim:


-Glee: Yazın gelmesi ve izlediğim tüm dizilerin sezon arası tatiline girme
si ile yeni dizi arayışına girmiştim.Glee'ye de kardeşim sayesinde başladım.Koyu fanatikliği sayesinde çoğu olayı ve müzikleri az çok bilsemde bir de kendim başlayayım dedim.İyi de etmişim,şimdilik güzel gidiyor.Henüz ilk sezonun ortalarındayım ama bu yaz biter bu dizi ;)


-Game of Thrones: Dıı dıı dı dı dı dıı dırı rım rım dırı rım rım. OMG! diyerek başlamam uygun olur sanırım bunun için.Tüm diziler sezon finali yaptığında henüz devam eden Game of Thrones o sıralarda izlediğim tek diziydi ve bugün yayınlanan 4.Sezon Finali ile büyük bir kapanış yaptım. Bence son bölüm şuana kadar ki ''en iyi'' bölümdü.Best Episode Ever! :D Gelecek sezon için sabırsızlanıyorum.


-Anime: Yakın zamanda başlamayı düşündüğüm -kitaplardan ve dizilerden fırsat olursa- bir de anime var :D Daha önceden izlediğim ve blogta yorumladığım Attack on Titan ve Sword Art Online gibi harika animelerden sonra bunlar gibi bir animeye daha başlamayı düşünüyorum.Henüz hangisi olacağına karar vermedim ama Noragami, Another ya da Deadman Wonderland arasından bir seçim yapacağım sanırım. Belli olmaz belki hepsini sırayla izlerim :D Bu arada anime önerisi için baktığım 2 blogger var. Öneri almak isteyenler Mirielenda ya da Nora'nın Kitaplığı bloglarına göz atabilirler.

Evet,şimdilik benden bu kadar.İşte bu aralar bunları okuyup,izliyorum ya da izleyeceğim.Peki siz neler yapıyorsunuz? Neler okuyup neler izliyorsunuz? Lütfen benimle paylaşın :) Hadi ben kaçtım.



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers