8 Temmuz 2014 Salı

Sword Art Online Season 2:Gun Gale Online


Blogumda kitap yorumları dışında yavaş yavaş anime yorumları da yaptığımı fark etmişsinizdir.Geçen aylarda izlediğim ve çok sevdiğim Sword Art Online animesi de bunlardan bir tanesi.Anime genel olarak internet üzerinden oynanılan online oyunların teknoloji yardımıyla tam anlamıyla gerçeğe dönüşmesi üzerine kurulu.Yani teknoloji sayesinde insanlar kafalarına yerleştirdikleri bir tür başlık ile oyunun içine girebiliyor ve sanal bir dünyada yaşayabiliyor.Animeyi sırf konusu yüzünden bile sevmiştim denilebilir.Bu sayede bende ilk bölümden başlayarak animeyi izledim ve çok sevdim. Ardından ilk sezonu bitirdikten sonra yakında çıkacak olan yeni bir sezonun daha olduğunu öğrenmiş ve hemen tanıtım fragmanlarına bakmıştım. 

Bugün ise SAO'ın 2.sezonu başladı ve bende ilk bölümü hemen izledim :D Sezonun ismi ''Gun Gale Online''. Hikaye Kirito'nun Asuna'yı Alfheim Online'nın içinden kurtarmasından 1 yıl sonrasını anlatarak başlıyor.Asuna ve Kirito tam da normal hayatlarına uyum sağlamaya başlamışken bir firma tarafından internete GGO oyunu sürülüyor. Fakat oyun bu sefer diğer oyunlarda olduğu gibi ne kılıçları ne de peri alemini içeriyor.Adından da anlışılacağı üzere silahlar üzerine kurulu bu oyunda bir gün oyunculardan birisi oyun içinde vuruluyor ve gerçek hayatta da hayatını kaybediyor.Bunun üzerine bu tür oyunlarda becerikli olan Kirito'dan bu olayı ve ''Death Gun'' (Ölüm Silahı) denilen ve oyuncuları oyunda ve gerçek hayatta öldüren kişiyi bulması için yardım isteniliyor.

Kısaca sezonun hikayesi bunun üzerine kurulu.İlk bölüm,askiyonun kendini göstermediği ve ana konunun açıklandığı bir bölüm niteliğindeydi.Haliyle böyle olması da gerekirdi zaten.Ama devam eden bölümler de aksiyonun artacağı kesin bir gerçek.


Animede kullanılan çizimler ve renkler de oldukça tatmin ediciydi.İzlerken göze hitap ediyordu resmen :D Kısacası SAO 2.sezonuna biraz durağan ama iyi bir şekilde başladı.Umarım gelecek bölümlerde böyle devam eder ve aksiyonu bol bir sezon daha izleriz.Herkese tavsiye edilir,izleyin izlettirim ;)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers