17 Şubat 2015 Salı

Yorum: Karanlıkta Buldum Seni | A.Meredith Walters

“Sen beni karanlıkta buldun ve kendimden kurtardın. Seni sonsuza dek seveceğim.”

Kitap:Karanlıktan Buldum Seni
Yazar:A.Meredith Walters
Yayınevi:Go! Kitap
Sayfa Sayısı:350
Tür:Aşk
"Sen beni karanlıkta buldun ve kendimden kurtardın. Seni sonsuza dek seveceğim." Maggie Young, kendi deyimiyle, küçük bir kasabada, süper not ortalaması ve sıradan okul aktiviteleriyle yaşayıp giden sıradan bir kızdır. Normal bir ailesi, normal bir okulu, normal arkadaşları, kısacası normal bir hayatı vardır. On sekiz yaşına girmek için gün sayan Maggie, artık sıra dışı bir şeyler yaşamak, tutkuyla sevebileceği bir şeylere sahip olmak ister. Ve Kader Karşısına Clayton Reed'i Çıkartır…
Clayton Reed. Kasabadaki yeni çocuk. Kimseye yüz vermeyen gizemli yakışıklı. Geçmişinden kaçıp sığındığı bu küçük kasabada, her şeyden ve herkesten uzak durmaya kararlı. Maggie Hariç…
Herkesten köşe bucak kaçan Clayton, dış dünyayla arasına kalın duvarlar örse de Maggie o duvarların ardında neler olup bittiğini öğrenmeye kararlıdır. Çünkü tanıdığı hiç kimseye benzemeyen bu gizemli yabancıya deliler gibi âşık olmuştur. Ama o duvarların ardında yaşananlar Maggie'nin tahmin edebileceğinden çok daha korkunçtur. Clayton çok geçmeden adeta bir kelebek gibi Maggie'nin ışığına kapılıp özgürleştiğini sanır, Maggie ise Clayton'ın karanlığına hapsolur. Gün geçtikçe büyüyen bu karanlık, ikisini de yavaş yavaş yutarken onlar aşklarının her şeyin üstesinden geleceğine inanmaya devam eder. Çünkü delice bir aşktır onlarınki. Ya da belki sadece delilik… New York Times çok satan yazarı A. Meredith Walters'tan kırık bir "ilk aşk" hikâyesi...
Merhabalar! Yeni bir Kitap Canavarları Blog Turu ile karşınızdayız. Bildiğiniz gibi bu turumuzda Go Kitap'tan çıkan ve A.Meredith Walters'ın yazdığı "Karanlıkta Buldum Seni" kitabını yorumluyoruz. Go Kitap benim çok sevdiğim bir yayınevi, öncelikle bunu söylemek istiyorum. Şuana kadar çıkardıkları 4 kitabın 3'ü bende var ve hepsini de konuları kapak tasarımları, basım kaliteleri ve tabi ki mıktanık kapakları ile çok seviyorum. Üstelik fiyatları da oldukça uygun. Yani bu aralar çok sık gördüğüm abartılı kitap fiyatlarına oranla böyle bir basımın, özellikle mıknatıs kapaklı bir basımın fiyatı oldukça uygun bence.

Her neyse, kitabın konusuna geçmeden önce her zaman yaptığım gibi biraz kapak tasarımında bahsetmek istiyorum. Go Kitap, Karanlıkta Buldum Seni için daha önce kitabın tanıtımını yaparken başka bir kapak kullanmıştı ve o kapak ile çıkacağı duyurulmuştu kitabın, ama daha sonra şuanki kapak ile yani orjinal kapak ile satışa sundular ve bence orjinal kapakla çıkarılması çok daha iyi oldu. İlk yayınladıkları kapak da güzeldi ama bu hem daha hoş hem de orjinal yani :D

Karanlıkta Buldum Seni ise Maggie Young adındaki bir kız hakkında. Küçük bir kasabada yaşayan, oldukça iyi bir not ortalaması olan ve sıradan şeyler yapan sıradan bir kız olan Maggie, on sekizinci yaş gününe girmek için gün sayarken her zaman hayalini kurduğu bir aşkı yaşamak için adeta yanıp tutuşmaktadır desem yalan olmaz sanırım. Yani kim istemez zaten böyle bir şeyi :D
İşte bir gün arka kapakta da yazdığı gibi "VE KADER KARŞINA CLAYTON REED'İ ÇIKARIR..." Her zaman beklediği aşkı bu, kasabadaki kimseye yüz vermeyen ve herkesten uzak duran gizemli yeni çocukta bulur. Sonunda aradığı aşkı bulduğunu düşünen Maggie, ilerleyen bölümlerde Clayton'ın sırlarını ve kendi hayatını da etkileyecek olaylara tanık olacaktır.

Kitabın konusu bu şekilde, biraz basit ve alışılagelmiş bir konusu var evet kabul ediyorum. Ama kitap kendini gerçekten okutuyordu, yani çok akıcı ilerliyor ve sayfaları okurken de sıkılmıyorsunuz. Yani ben okurken böyle olmuştu :D Ben karakterlerden Maggie'yi ilk başlarda sevdiğimi söyleyebilirim sanırım, ama daha sonra özellikle kitabın sonralarında gerçekten sinir oldum Maggie'ye. Çok bariz ve aptalca hatalar yaptı bence. Yani başında beri belli olan şeyleri malesef göremedi Maggie karakteri. Clayton karakterinin ise ilk başlarda her şeye ve herkese karşı soğuk davranmasından hemen sonra, yani Maggie ile tanışmasından hemen sonra farklı bir kişiliğe bürünmesini biraz yadırgamıştım. Yani çocuk, Maggie'ninn yanındayken başka birisi, onun yanında değilken bambaşka birisi gibi gelmişti bana.

Onun dışında yan karakterlerden olan ve Maggie'nin en yakın arkadaşları olan Rachel ve Daniel karakterleri de ısındığımı söyleyebilirim. İkisi arasındaki ilişki her ne kadar ilk başlarda tek taraflı olsa da dediğim gibi ikisi arasındaki kimya hoşuma gitmişti. Ama tüm bunların dışında bence kitabın en büyük artısı yukarıda da dediğim gibi akıcılığıydı. Çok hızlı okumamı sağlamıştı benim. 
Yani okurken az çok keyif aldığım bir kitap oldu, devam kitabı ne zaman çıkar bilemiyorum ama seriye devam eder miyim şuan için kararsızım. Şimdilik diyeceklerim bu kadar diyorum ve sizi kitabı hediye ettiğimiz çekilişimize davet ediyorum ;)

*Bu yorum, kitabı bitirdikten sonra yavaş yavaş farkettiğim bazı nedenler yüzünden yeniden düzenlenmiştir.


a Rafflecopter giveaway

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers